ثبت سفارش
روند ثبت سفارش دروبسایت شهر چادر بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
پیگیری سفارش
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
021-65839850
09331265198
آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟
بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
چگونه میتوانم مرسوله خود را رهگیری کنم؟
24 ساعت بعد از ثبت سفارش، کد رهگیری مرسوله شما به شماره همراهتان ارسال میشود. همچنین با ورود به پنل کاربری و انتخاب سفارش مورد نظر میتوانید کد رهگیری مرسوله خود را مشاهده کنید سپس با واردکردن کد رهگیری 24 رقمی مربوطه داخل سامانه رهگیری اداره پست از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.
لینک سامانه رهگیری اداره پست :
https://tracking.post.ir
آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟
بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشید. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
اگر پرداخت انجام شده باشد ولی وضعیت پرداخت داخل پنل کاربری هنوز در حالت پرداخت نشده باشد، چطور پیگیری کنم ؟
در این حالت با پشتیبانی درگاههای پرداخت سایت شهر چادر (بانک پارسیان و بانک پاسارگاد) تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح کنید تا خطای پیشآمده پیگیری شود.
پشتیبانی پارسیان:
021-2318
پشتیبانی پاسارگاد:
021-23505
در صورتی که از زمان مقرر برای تحویل بسته گذشته باشد، چه اقدامی انجام دهم؟
با واحد امور مشتریان و پشتیبانی شهر چادر تماس گرفته و مسئله را مطرح کنید تا سفارش شما پیگیری شود.
پشتیبانی شهر چادر:
021-65839850
09331265198
چنانچه هنگام تحویل مرسوله، بسته سفارشی به هر نحوی آسیب دیده باشد چه کاری انجام دهم؟
از تحویل گرفتن بسته خودداری نموده و بلافاصله با پشتیبانی شهر چادر تماس بگیرید تا بعد از عودت مرسوله، ارسال مجدد و بدون هزینه برای شما انجام شود.